Bijna weer op weg... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu Bijna weer op weg... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu

Bijna weer op weg...

Blijf op de hoogte en volg Peter

18 September 2019 | Nederland, Hilversum

Wat in de vorige blog voorspeld werd is wel zo´n beetje uitgekomen in de afgelopen weken: veel regelzaken die allemaal afgerond zijn, de tuin in orde voor de winter en genoten van een paar weken Nederland.
Wat iets anders was: Peter heeft het wel heel erg druk gehad met de school, documenten voorbereiden, maar ook problemen oplossen via audiowhatsapp, samen met de adjunct-directeur. Er viel hier en daar weer een lijk(je) uit de kast.
Ook was er nog een middagje vergaderen in Utrecht voor De Cederboom, met twee mensen van de Stichting NOB en een bestuurslid. Een plezierige vergadering waar Peter positief vandaan kwam. Margy had ondertussen de tijd om de stad onveilig te maken. Na afloop zijn we er uit eten gegaan.
De ontvangst van vrienden was heel gezellig en geslaagd mede door de geweldige lunch die gecaterd werd door onze buren…
Afgelopen weekend hebben we nog op kunnen treden met ons koor op de Open Monumentendag in Soest. Daarvoor hadden we ook nog tijd om naar Downton Abbey, de film te gaan.
Ook hebben we kunnen regelen dat er iemand voor de komende maanden gebruik maakt van ons huis. Een fijn idee...
En nu is het dan weer bijna zover: de koffers staan klaar, de boardingpassen zijn binnen, vandaag het huis in orde maken en morgen vliegen we weer naar Suriname voor de volgende en langste periode. We hebben er zin in!
De volgende blog komt dus uit Suriname! Bijna zeker met foto's van een opgeknapt schoolgebouw!

• 18 September 2019 - 11:03

Henk Mreijen:

Ik wens jullie weer veel goeds in jullie Surinameproject. Ik zal met belangstelling volgen hoe het jullie vergaat.
    Hartelijke groet,
    Henk

• 18 September 2019 - 11:07

Karina:

Ik kijk weer uit naar de verslagen van de komende 3 maanden. Een goede reis en een mooie herstart gewenst. Hartelijke groet, Karina.

• 18 September 2019 - 11:20

Maudy:

Hier gaan we de winter tegemoet en jullie gaan heel binnenkort misschien wel verlangen naar ons KOUD landje, want de grote droge tijd komt er aan in Suriname. En dan is het echt droog en heel warm...toch ben ik ietwat jaloers want het wordt weer een heel bijzondere tijd om daar te mogen werken en wonen.
    Sukses bij alles wat je gaat /moet ondernemen, en ook veel plezier.
    Tang boeng en ik verheug me nu al op de volgende blog en app. Goede reis.

• 18 September 2019 - 15:30

Maarten:

Heel veel plezier weer en een goede reis naar Suriname!!!

• 18 September 2019 - 17:55

Ingrid:

Een goed reis en geniet van alles wat op je pad komt, veel plezier.

• 19 September 2019 - 19:37

Hennie:

Ik wens jullie al het goed- beter- beste voor de komende tijd, ik ga jullie wel missen op de gezellige koor zaterdagen hoor, maar die komen vanzelf wel weer. Eerst maar eens lekker naar dat warme oord.
    En houd het hoofd koel (en de rest ook:) ook dat is jullie wel toevertrouwd. Ik kijk ook uit naar jullie gezellige, uitgebreide en boeiende verslagen.
    Toi Toi Toi, tot binnenkort weer. Geef m van Jetje.
    lieve groeten