Bijna.... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu Bijna.... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu

Bijna....

Blijf op de hoogte en volg Peter

13 Juli 2019 | Nederland, Hilversum

We zijn er klaar voor....morgen om half 8 brengen Ruud en Mirjam, de buren, ons naar Schiphol. Daar zal het waarschijnlijk heel druk zijn, (het is zo'n zomervakantiezondag..) maar we hebben de boardingpassen al. Wel moeten we op Schiphol nog achter toeristenvisa aan. Ook nog even koffie met schoonzus Ingrid en neef Bas en dan door de douane...Suriname tegemoet.

Of we de komende dagen bereikbaar zijn via internet is natuurlijk de vraag. Het is altijd nog een heel gedoe om dat te regelen. Ons e-mailadres is tot december in ieder geval phof50@gmail.com
Onze kpn-mail is wat lastiger in het buitenland.

Deze blog komt sowieso niet iedere dag, daar is de periode te lang voor. We zullen proberen onze ervaringen zo goed mogelijk te schetsen, maar eerst er maar eens zijn. Daar wordt het tijd voor. Genoeg te doen daar!
We kijken er naar uit en zijn erg benieuwd.

• 13 Juli 2019 - 17:23

Karina:

Goede reis samen!

• 13 Juli 2019 - 18:00

Hennie:

Hai Peter en Margy,
    Hoe snel zijn deze laatste dagen omgevlogen, nu gaat t toch echt gebeuren! Hele goede reis, goede vlucht, let goed op jullie zelf en geef m van Jetje daar en... vooral genieten! Houd ons allemaal als t even lukt, op de hoogte, jullie kunnen alles zó mooi omschrijven! Maar eerst eens rustig settelen daar! Tot schrijfs, lieve groeten Hennie!

• 13 Juli 2019 - 18:35

Hanneke Hofkes :

Goede reis en geniet van dit nieuwe avontuur!

• 14 Juli 2019 - 03:32

Frank:

Goede reis alvast

• 14 Juli 2019 - 03:59

Irma Reulen:

Hele goede reis!

• 14 Juli 2019 - 04:21

Daan:

Heel goede reis en vooral lekker genieten!

• 14 Juli 2019 - 06:52

Jeanet Meijs:

Goede reis en behouden vaart, lieve mensen. Spannend! Ik ben reuze benieuwd naar jullie ervaringen en...geniet ervan.