En door met voorbereiden.... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu En door met voorbereiden.... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu

En door met voorbereiden....

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

08 Juli 2019 | Nederland, Hilversum

Gisteren ben ik naar de opening van de bijscholingsdagen van de Stichting Nederland in het Buitenland geweest. Vorig jaar was ik daar vanwege Brussel, dit jaar voor Paramaribo. Het kan raar lopen. Altijd leuk om met 285 collega's van over de hele wereld bij elkaar te zijn. Veel bekenden gezien uit Qatar en Brussel. Dat was heel gezellig.
Verder nog een voorbereidend gesprek met mensen van NOB over mijn taak in P. Ik ga me niet vervelen, dat is duidelijk.
Vandaag met onze buurman Ruud nog wat palen bij de klimopschutting gezet en een hekje bij de poort verplaatst. Ruud is een professional en doet dat in een paar uur, ik zou er drie dagen over gedaan hebben. Nog wat kleine klusjes te doen en dan is dat weer klaar.

Ondertussen zit ik in een whats-app groep met De Cederboom, dus van die kant stroomt de informatie binnen. Ook hier is duidelijk....ik ga me niet vervelen.
De to do lijstjes van Margy en mij worden hier korter en korter en voor daar langer en langer...…..

  • 08 Juli 2019 - 16:53

    Hennie:

    Hey Margy en Peter, net jullie waarbenjijnu site doorgekregen, top, ik kan er nog lekker invallen en meegenieten en mee-reageren. Buurman Ruud moeten jullie warm houden als ik t zo lees

  • 08 Juli 2019 - 17:09

    Hennie:

    en heeeel veel succes met de steeds kortere to do lijst alhier en ook vooral met de to do lijst voor daar.
    Dan nog even en...... óp naar Paramaribo!!!! Leuk, spannend, weer een nieuwe uitdaging. Never a dull moment he! Ik ga jullie zeker volgen en ben benieuwd naar alle verslagen.
    xx

  • 08 Juli 2019 - 17:13

    Maudy -...van Dijk:

    Werken in Suriname wordt een hele bijzondere/leuke ervaring.Ik heb er gewoond als kind dus ik zeg niets nieuws.Ik wens jullie behalve goed werken ook een hele plezierige tijd.Ik vertrouw er op dat zal lukken. Tang boeng.Goede reis.en wat fijn dat ik jullie kan/ mag "volgen".

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Peter

Actief sinds 26 Juni 2019
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 7791

Voorgaande reizen:

16 Juli 2019 - 23 December 2019

Suriname

Landen bezocht: