Armen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu Armen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu

Armen

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 Juli 2019 | Nederland, Hilversum

De DKP prikken zitten er in. Allebei een stijve arm. Geen prikken voor gele koorts, daar zijn we te oud voor. Op onze leeftijd kun je net zo ziek worden van de prik als wanneer je de ziekte echt krijgt. Bejaardenweerstand.
De tickets zijn ook binnen en een heleboel onderwijspapierwerk van school.
Zondag gaat Peter naar een van de bijscholingsdagen van de Stichting Nederlands Onderwijs in het Buitenland. Wat mensen spreken waar hij contact mee houdt als hij in Paramaribo werkt. Maar ook oud-collega’s zien uit Qatar en Brussel. Altijd gezellig en ze houden daar ook rekening met de voetbalwedstrijd Nederland-USA!
Volgende week de to do lijstjes verder afwerken, maar dat gaat allemaal lukken.
Volgende week zondag is het zover! Om 11.25 uur vliegen we naar een voor ons onbekend land en ontvluchten we de geraniums waar we nog steeds niet achter zaten!

• 05 Juli 2019 - 19:00

Karina:

Fijn om weer mee te kunnen lezen / leven.

• 05 Juli 2019 - 19:12

Sandra:

Nou, wat spannend allemaal ! Geen nood, wij komen wel zo vaak mogelijk achter de geraniums zitten bij jullie ! ;-) Eerst samen met Govert nog wat armen- en gewrichtenleed ondergaan in mijn huis. Is een hele troost dat van die gele koorts zeg (lol).

• 06 Juli 2019 - 03:39

Frank:

Het gaat vast weer n mooie ervaring worden. Succes!

• 06 Juli 2019 - 06:41

Jos:

Het schijnt dat ze in Suriname niet achter de geraniums, maar achter de fayalobi zitten!

• 06 Juli 2019 - 06:45

Jet:

Je moet wel op tijd op Schiphol zijn, las ik in de krant, 4 uur van te voren.
    En ik ben ook blij met het verhaal op de prikken, die hoeven we dus niet te halen.
    Ik ga jullie volgen!