Voorbereidingen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Peter Hof - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Peter

04 Juli 2019 | Nederland, Hilversum

We zijn druk met de voorbereidingen voor vertrek naar Suriname.
Zondag 14 juli vertrekken we.
Tickets zijn besproken, het huis staat klaar voor de eerste periode (tot 1 september) en ook een auto is beschikbaar. Thuis zijn we bezig met alle regelzaken, maar de to do lijst wordt al kleiner!

Het is weer een nieuw avontuur en ook dit keer denken we zo nu en dan: waar beginnen we aan. Maar het enthousiasme en de spannende verwachting overheersen.
Natuurlijk moet Peter daar al vrij snel hard aan het werk. Daar zal (ook om privacy redenen van betrokkenen) niet veel over in de blog staan. Die zal vooral gaan over ons dagelijks leven en hoe we onze weg vinden in Paramaribo.

• 12 Juli 2019 - 09:01

Johann En Annet:

Superleuk om mee te lezen. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen.